Teng Wang Pavilion - Reisverslag uit Nanchang, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu Teng Wang Pavilion - Reisverslag uit Nanchang, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu

Teng Wang Pavilion

Blijf op de hoogte en volg Patricia

26 Juli 2014 | China, Nanchang

Vandaag naar de pagode Teng Wang Pavilion geweest Heel indrukwekkend Zo oud zo een prachtige geschiedenis We lopen daar rond met onze meiden Mensen nemen foto's van ons en spreken Zoï en Lara steeds aan In de tuin hoorde je duizenden krekels echt kippenvel Zo mooi zo bijzonder om hier te zijn Lara die bleef rennen en overal opklimmen Wat prachtige foto's oplevert Zoals van de keizerin Lara hahaha

• 26 Juli 2014 - 11:10

Mariejanne:

Wederom prachtige tekst en foto's. Weer een moment van china genot voor ons. Geniet van jullie land Lara en Zoï. Liefs van ons m&m

• 26 Juli 2014 - 17:27

Barbara Meyvis:

Wat een prachtige foto's! We genieten met jullie mee.

• 26 Juli 2014 - 21:27

Barbara, Remco, Roos En Sophie:

Wauw...mooir verhalen én foto's. Groetjes van ons allemaal.

• 27 Juli 2014 - 16:26

Johan:

Wederom schitterende foto's. Als jullie alle opgedane indrukken maar op kunnen slaan in die bovenkamertjes van jullie. Wacht nog steeds op plaatje van Ruud (die grote man) naast een klein chinees manneke ! Zal raar gezicht zijn !!! Groetjes, ook van Liz. XXX