Shangrao de geboorteplaats van Lara - Reisverslag uit Qiaoxia, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu Shangrao de geboorteplaats van Lara - Reisverslag uit Qiaoxia, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu

Shangrao de geboorteplaats van Lara

Blijf op de hoogte en volg Patricia

27 Juli 2014 | China, Qiaoxia

Shangrao we zijn er We zijn in de geboorteplaats van Lara Ongelooflijk na 9 jaar terug waar het begon Lara kreeg mij als moeder en ik kreeg Lara als dochter
Alles is zo veranderd hier De ontwikkeling gaat hier echt razend snel Maar toch voelt het als de dag van gister waar ik een klein huilend meisje in mijn armen kreeg die met prachtige ondeugende ogen me voorzichtig aankeek Na 1 blik op Zoi verdwenen de tranen en gaf ze ons een prachtige glimlach en leek ze haar hart te openen Nu vandaag heeft ze die blik weer Haar hart staat helemaal open en ze laat alles binnen en neemt alles op Stralend, ondeugend en onderzoekend Lara kan alles in 1 blik laten zien Zo open zo mooi En hier in haar eigen omgeving is ze nog veel mooier

  • 27 Juli 2014 - 17:45

    Mariejanne:

    Wat ongelooflijk mooi Patricia, kan jij de gebeurtenissen omschrijven. Ik zie de lach van Lara en de traan van jou voor mijn ogen. Wij genieten ervan. Weer gegroet, liefs m&m

  • 27 Juli 2014 - 20:01

    Yvette:

    Geweldige ervaring! Zoooooo mooi hoe Lara dit binnen laat. Nu weten ze hoe het allemaal is daar is zo mooi dat jullie hun de kans geven om dit te mogen ervaren. Die openheid zagen wij ook bij Yu - lin en dat is een prachtig gevoel. Veel plezier! En we blijven jullie volgen!!!! Xxxxxxx

  • 28 Juli 2014 - 17:59

    Nancy:

    Mooi geschreven patries.whauw wat een bijzondere ervaringen allemaal. We blijven jullie volgen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Qiaoxia

Patricia

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 9978

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Rootsreis Zoï en Lara

Landen bezocht: