laatste dag China - Reisverslag uit Jingshan, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu laatste dag China - Reisverslag uit Jingshan, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu

laatste dag China

Blijf op de hoogte en volg Patricia

05 Augustus 2014 | China, Jingshan

Laatste dag China Naar de Beijing Zoo en Aquarium geweest Was warm en druk en de dierentuin viel tegen maar het Aquarium was prachtig
Net lekker gegeten en de laatste souveniertjes gekocht En dan zit het erop de koffers moeten ingepakt en morgenvroeg worden we opgehaald voor de lange reis terug naar huis
We nemen afscheid van China van ons China Maar we willen geen afscheid nemen We kunnen het niet
Wuchuan en Shangrao het heeft ons gegrepen en laat ons nooit meer los Dus nemen we geen afscheid maar zeggen tot ziens Want we komen terug dat is zeker China zit in mijn kinderen en in ons hart Voor altijd!!!!

• 05 Augustus 2014 - 19:43

Daan En Fenny:

Dag Allemaal,
    Willen jullie heel graag een goed reis wensen, hopen dat alles in de koffers past!
    Heel veel liefs van ons en tot ziens.