Night Train to Beijing - Reisverslag uit Jingshan, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu Night Train to Beijing - Reisverslag uit Jingshan, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu

Night Train to Beijing

Blijf op de hoogte en volg Patricia

30 Juli 2014 | China, Jingshan

We zijn in Beijing heerlijk een weekje ontspannen Het is hier echt heeeeeeel anders dan in de provincies Hier spreekt men wel engels in het hotel en ook op straat zijn ze meer toeristen gewend Ook is het hier nog veel en veel drukker met verkeer en met mensen Het regende toen we aankwamen op een heel groot en heel druk station Maar die was snel over en nu is het weer behoorlijk warm Ons hotel is weer prachtig en zit vlak bij Tianemen Square(plein Hemelse Vrede) en de Verboden Stad We zijn moe, moe van al die indrukken en emoties De omgeving de mensen de kindjes in het tehuis de pleegouders de vindplekken We moeten het allemaal nog een plaatsje geven We zullen Wuchuan en Shangrao voor altijd in ons hart meedragen De aarde nemen we mee en krijgt een mooi plekje bij de meiden We sluiten de provincies af maar een klein gedeelte nemen we mee Alles staat op ons netvlies en zit in ons hart En ik zal er altijd aan terugdenken als ik naar mijn meiden kijk
En nu zijn we in Beijing
Back in Beijing
In Beijing by train!!!!!

• 30 Juli 2014 - 11:48

Petra En Sjef:

We hebben zojuist alle verslagen gelezen en zijn diep onder de indruk van jullie verhalen.
    Sorry dat we niet eerder gereageerd hebben maar zoals jullie weten kwamen we daar(door omstandigheden) niet toe.
    Geniet allemaal met volle teugen van ALLES en ELKAAR.
    xxx

• 30 Juli 2014 - 13:57

Mariejanne:

Rusten jullie maar lekker uit, het is nogal wat, wat jullie beleefd hebben!
    Voor nu een fijne vakantie en natuurlijk liefs van ons xxxxxxx

• 30 Juli 2014 - 21:30

Fam Roest:

Rust lekker uit in Beijing, dat hebt je echt nodig na al die indrukken.
    Fijne vakantie nog!

• 31 Juli 2014 - 10:47

Marco En Cheyenne:

Dus nu pas vakantie vieren fijne vakantie lieverdssss zie jullie snel.(sneller dan de rest hihi)