1ste dag mooi afgesloten - Reisverslag uit Zhongshan Yilu, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu 1ste dag mooi afgesloten - Reisverslag uit Zhongshan Yilu, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu

1ste dag mooi afgesloten

Blijf op de hoogte en volg Patricia

21 Juli 2014 | China, Zhongshan Yilu

Onze 1ste dag in China zit erop Meiden liggen al lekker te slapen Heerlijk gewandeld in de omgeving van het hotel wat ligt aan de rivier van Guangzhou In een klein winkeltje noodles en drinken gehaald en lekker op de kamer zitten slurpen hmmmm hahaha Dat wilde de meiden zo graag noodles eten We hebben ook nog langs de de rivier gelopen Het was er gezellig druk en we werden natuurlijk door iedereen bekeken De boten en bruggen zijn 's avonds echt heel mooi verlicht wat gave foto's opleverd Wat gaat er toch allemaal door Zoï haar hoofd heen als ze dromerig uitkijkt over de rivier van Guangzhou Dit is haar omgeving Haar roots Het doet een hoop met haar dat is duidelijk Eindelijk beeld van haar China
Hier is het nu midden in de nacht dus ik zeg weltrusten En morgen weer een nieuwe dag vol avontuur