we zijn in China......... - Reisverslag uit Zhongshan Yilu, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu we zijn in China......... - Reisverslag uit Zhongshan Yilu, China van Patricia Bragt - WaarBenJij.nu

we zijn in China.........

Blijf op de hoogte en volg Patricia

20 Juli 2014 | China, Zhongshan Yilu

Aangekomen in Guangzhou Na 9 en 11 jaar terug naar waar het allemaal begon Dit is de provincie van Zoï Hier komt mijn dochter vandaan en hier is ze voor altijd mee verbonden Wat een gevoelens en emoties komen er weer naar boven 11 jaar geleden ging ik hier heen om mijn dochtertje op te halen De hoofdstad van haar provincie Groot en overweldigend kwam het op me af En nu doet het hetzelfde alleen doet het dat nu met ons samen We beleven het nu samen en delen het gevoel samen Ongelooflijk dat we er nu echt zijn Ons China.........

• 20 Juli 2014 - 14:08

Mariejanne Ettema:

Dank je wel, dat de reis goed is gegaan en dat jullie veilig op de plek zijn waar je Zoï in je armen kreeg, wat een beleving. Huil lach en geniet met liefde. Mariejanne

• 20 Juli 2014 - 16:42

Fam Roest:

Wat fijn dat jullie nu echt in China zijn, geniet ervan!

• 20 Juli 2014 - 18:48

Lotte Reinacher:

Heel gaaf voor zoï en voor jou. Geef ze allebij de groetjes van mij

• 20 Juli 2014 - 20:27

Barbara Meijvis:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er met volle teugen van. En vooral nog meer mooie verhalen en herinneringen voor later. Groeten aan de meiden :-) Peter Barbara en Wessel.

• 20 Juli 2014 - 22:10

Familie Dohmen: